Co będzie, jeśli nie zapewnię wystarczających środków na koncie?

Jeżeli z jakiegoś powodu ilość środków na Twoim rachunku bankowym w dniu spłaty raty będzie niewystarczająca, by uregulować płatność za ratę, prześlemy Ci smsem lub e-mailem informację, że nie udało nam się pobrać raty. Podamy Ci też nowy termin pobrania przez nas zaległej kwoty raty z Twojego rachunku bankowego.

W wyjątkowych sytuacjach poprosimy Cię o dokonanie przez Ciebie płatności przelewem na konto, które podamy Ci w smsie lub e-mailu.

Jeżeli nie możesz uregulować płatności w zaproponowanym terminie, to jak najszybciej skontaktuj się z nami – zadzwoń pod (48) 22 404 04 04 lub napisz na kontakt@smart11.pl. Pomożemy Ci podjąć właściwe decyzje i wskażemy alternatywne terminy spłat.

To dzięki terminowym płatnościom i uczciwości naszych Klientów smart11 daje Ci tak wiele w tak niskich ratach.

WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI


Wierzymy, że zasługujesz na przyjazne i przejrzyste usługi ubezpieczeniowe. Łatwiej jest płacić co miesiąc niską ratę niż z góry całą składkę za roczne ubezpieczenie. Rozumiemy, że w ratach jest wygodniej. Więc z myślą o Tobie stworzyliśmy i ciągle doskonalimy smart11.


Zapraszamy!
Zespół smart11


[ X ]Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej dowiesz się tutaj.